Facebook

Nosztalgiadélután

Rozalie 2013.04.20. 21:40

Na szóval én még szerencsére abba a generációba tartozom, akiknek az óvodában volt diafilm vetítés is.
Én imádtam!

Mindig átsétáltunk az óvoda épületének másik felébe (ami konkrétan egy folyosónyi menetelést takart, de akkor persze hatalmas útnak tűnt), ott be egy kicsi, besötétített terembe, és indulhatott a móka. Volt ott minden, Hófehérke, Piroska, Pöttöm Panna és a többiek. Kis csodavilág volt ez az ovi hétköznapjaiban :)

Most a Katonában ezt az élményt elevenítettem fel. Persze más volt, mert most már én is a vetítő mögött maradhattam a "nagyokkal", és persze Elek Ferenc hangja is igencsak eltér az óvónénimétől, de ahogy a gyerkőcökre néztem, akik izegve-mozogva, kérdezve, közbeszólva figyelték a meséket, olyan volt, mintha a 4-5 éves   önmagamat látnám. Már ezért megérte ott lenni.

Meg persze a már említett Elek Ferenc miatt is. Aranyos, a kicsik valószínűleg nem is tudták, hogy az, aki felolvasta nekik az egér és az oroszlán, vagy éppen a jéghercegnő történetét, országunk egyik nagy színésze. Egyébként épp a pénteki médián néztük és elemeztük a Teambuilding című filmet, amiben ő játssza az egyik főszerepet (illetve Fullajtár Andrea is, akivel meg kedden, a Janikovszky esten találkozhatok majd) :)

Mindenesetre mókás kis múltidéző délután volt ez nekem, a napsütés, a tavasz illat és a frissítő zápor meg csak még tovább növelték ezt a boldog nyugalmat, amivel elteltem általa.
És persze fokozódó kíváncsisággal nézek a holnap elé - jön az általam iszonyatosan várt K:aviart Mácsai Pállal és Bíró Lajossal! Alig várom már :)

Címkék: színház szakmai gyakorlat Katona József Színház Szek:rénymatiné Elek Ferenc

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katonaszerelem.blog.hu/api/trackback/id/tr105236804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása