Facebook

Színházi "mit vegyek fel"

Rozalie 2013.04.27. 22:13

Érdekes dolgokat hall az ember, ha a színházbajárásról, vagy éppen nem járásról beszélget a barátaival. Az utóbbi időben többen is mondták, hogy az egyik gondjuk a színházzal az, hogy nem tudják, mit vehetnek fel oda. Ugyan ez itt nem egy fashion blog, de gondoltam segítek nekik egy kicsit ebben a kérdésben.

A színházba kiöltözik az ember. Igen. De azért manapság szerintem ezt már a többség nem tartja olyan véresen komolyan, mint anno nagyanyáink tették. Kézenfekvő a kérdés: minek kell puccba vágni magunkat, ha úgysem minket néznek? A válasz egyszerű: azért, mert a színházban ezzel a színpadon helyt álló színészeknek és a kulisszák mögött működő többi dolgozónak adjuk meg a tiszteletet. 

néhány olyan szettet próbáltam meg összerakni, amihez a többség gardróbjában megvannak az alapok, csak össze kell passzintani őket a megfelelő módon.

1. A kis fekete

Színház - kis fekete.JPGIgen, ez az a ruhadarab, aminek "minden nő ruhatárában ott kell lapulnia", tudjuk... És éppen ezért, mert még a csapból is ez az üzenet folyik, általában tényleg mindannyian rendelkezünk eggyel. Hogy ne legyen túl unalmas, én szeretem feldobni színekkel. Egy vörös cipő-táska-öv trióval máris elegáns és kellemes viselet lesz belőle.

2. Nadrágkosztüm

Színház - Fekete.JPGAki nem érzi jól magát ruhában, de szeretne kiöltözni, annak a fekete nadrágkosztüm lehet egy jó választás. Ezt is érdemes legalább a felsővel kicsit színesíteni, de akár egy klasszikus fehér inggel párosítva is el tudnám képzelni.

3. Lezser eleganciaSzínház - mokaszin.JPG

Ez már eggyel könnyedebb kategória. Én pl. ehhez hasonló szettben jelentem meg tegnap is a színházban, és egyáltalán nem lógtam ki a sorból. Átgondolt, de jóval kényelmesebb előző társainál.

4. A farmer

Színház - blézer.JPG

A farmer? Igen, manapság egyre több ember vállalja be, hogy farmerben megy el színházba. Én sem tartom megbocsáthatatlannak, de ha így teszünk, akkor a többi ruhadarabunk legyen kellőképpen letisztult és elegáns, hogy látszódjon, azért adunk a kultúrára.

Persze az, hogy mit veszünk fel, alapvetően színházfüggő is. Én mondjuk a Katonát pl. olyannak tartom, ahol egy lazább szerelésben sem ciki beállítani a darabokra.

Címkék: színház divat Katona József Színház

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katonaszerelem.blog.hu/api/trackback/id/tr65248932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása