Facebook

Idevetődtem

Rozalie 2013.04.14. 19:48

Már a blog.hu-ra. A Katonába annyira nem vetődtem, inkább kapartam, hogy bekerüljek szakmai gyakorlatra. És sikerült.

Nem, nem vagyok színész. Még csak rendező, dramaturg és más színházi munkatárs sem. Andragógus hallgató vagyok, aki mindig, mindenhol keresi a lehetőségeket, ezért nem elégedett meg a tanárok által felajánlott gyakorlati lehetőségekkel, hanem magának keresett valami olyat, ami kicsit új, kicsit más, kicsit színesebb és mindenekelőtt iszonyatosan érdekes.

Na így jött szóba a Katona.

Hogy miért? Mert a színház jó.

Egyébként bevallom, nem vagyok egy igazi színház rajongó. Persze egyáltalán nem vetem meg, sőt, szívesen járok előadásokra, de nem töltöm minden estémet valamilyen társulat nézésével. Ennek ellenére a Katona nagyon megfogott.

Hogy miért? Mert a Katona jó :)

Mindig "fiatalos" színháznak tartottam, de mióta megújult, ez az érzésem hatványozódott. Főleg mert a K:antin bármikor szívesen fogad, hogy megigyak ott egy jó kávét (hosszút, forrón, üresen). Aztán idén belekezdtek a Katona + programba, mely során mindenféle gyerek és felnőtt programokat kínálnak itt az előtérben - ami nem színház, de kicsit mégis az. 

Nem színház, mert nem darabokat mutatnak be, hanem például felolvasnak, társalognak meg borkóstolnak a résztvevők, de azért mégis színház, mert ezt színészek tolmácsolásában, a színház épületében teszik.

Persze nekem először az Egy korty irodalom szúrta ki a szemem - aki kicsit is ismer, tudja, hogy az étel-ital vonal elég közel áll hozzám. Aztán meg megláttam a K:aviartot, ami még gasztrósabb témát takar, szóval még boldogabb lettem.

Na aki nem csak kicsit ismer, az azt is tudja, hogy imádok szervezkedni, ötletelni, programokat kitalálni és irányítani, és ilyen területen képzelem a jövőmet is. Így adta magát a dolog, hogy összekössem a kellemest a hasznossal, és egy jó helyen csináljam szakmai gyakorlatként azt, amit szeretek. Miért ne alapon írtam, kapcsolatot kerestem és szerencsére befogadtak segítségnek.

Viszont hogy ne csak én élvezzem ezt az időszakot, gondoltam megosztom itt is azt, hogy milyen az élet a Katonában. Számíthattok élményekre, hangulatokra, beszámolókra, kérdésekre... Egy kis Katona + esszenciára. Hogy ti is érezhessétek, milyen a színházban otthon lenni. Mert ehhez nem kell ott dolgozni, elég csak betérni oda néhanapján egy-egy kávéra, előadásra. Vagy például holnap este egy újabb korty irodalomra meg borra Pálmai Annával és Nagy Ervinnel. Na meg velem, mert persze én is ott leszek az események sűrűjében.

Címkék: színház borkóstoló szakmai gyakorlat Egy korty irodalom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katonaszerelem.blog.hu/api/trackback/id/tr995221596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása